Nevada Day!

2012-10-26,18:42:27
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Igår pratade jag då med Boston igen, för jag fick lite smått , gånger tusen, panik över att jag förhoppningsvis skulle få flytta innan thanksgiving.
 
Så jag ringde upp Boston och frågade dem, men Tamar, hon som är Nevadas kontakt person emd Boston och fixar allt, sa att de tror mera på några dagar. Kanske, mycket litet kanske, i helgen. Men hon trodde på nästa vecka.
 
Så man får hoppas det då!
 
Men idag är vi lediga här i Nevada för det är Nevada Day!
 
Så ska bara ta det lugnt lite, senare kommer Izel och hämtar mig och jag ska sova hos dem, sen på lördag blir det Frightdome (typ supermega läskigt, jag kommer dö av skräck) och sover även hos dem på lördagen också för vi kommer komma hem så sent.
 
På söndag ska jag bara vila upp mig inför kommade vecka, och förhoppningsvis allt som kommer hända!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0