Multi-Culture Club

2012-10-29,23:25:25
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Kom precis hem från Multi-Culture club (MC-Club ;)) och det var helt okej. Detta möte var inte världens roligaste men jag pratade med några riktigt trevliga personer.
 
Det projekt vi började med just nu heter "Christmas Box", dey går ut på att man skaffar en skokartong, fyller den med lite diverse grejer som ett barn skulle gilla. Gosedjur, färgpennor, en tvål, kam, tandborste, leksaker, målarblock och sen så skickas det till barn i u-länder. Riktigt fint tycker jag!
 
Och jag är ju ganska tvivelaktig sådär men vi fick se lite videos och sådant + att en kille som är med i Language Club också (som jag trodde var helamerikan emd typ mexikanskt urpsrung) hade tydligen fått en sådant låda när han var liten och bodde i Serbien. Inte äns de som anordnar klubben visste om det här!
 
Så det var fint att få höra det. Och även se alla små barn på filmerna.
 
Sen fick man såklart kakor också! hehe, är nog vad alla klubbar lockar med i hemlighet ..
 
Tog inga bilder från multiculture men kan lägga in en bild från dagen så det inte blir bildlöst
 
 
Diana och jag i Chemistry class

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0