Mer Information Om placering

2012-10-24,04:57:56
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Idag morse när jag vaknade så hade jag ett litet kik meddelande om att äntligen så har det hänt, av mamma.
Hade själv inte fått någon info alls av min IEC och så. Men frågade mamma lite och vad hon hade fått reda på så var det en singel mamma och en annan tysk utbytesstudent, i Mesquite.
 
Så jag kollade min mejl för jag kanske har fått lite info där som inte mammsen fått och inte så mycket info, men mejl om att jag måste acceptera "Singe Host Parent Placement" och "Double Placement" och såklart jag acceptera.
 
Och det var imorse men har ännu inte fått information, pratade med min IEC och när jag sa att jag hade accepterat placeringen och det sa hon"Vad bra så du har hittat placering på egen hand".. Hmm inte riktigt.
 
Men är superglad och hoppas jag får information så fort som möjligt!
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0