Lilla känslan av "europeien"

2012-10-26,07:13:26
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Skrev detta inlägg tidigare på mobilen, men när jag har bilder så vill de inte ladda upp..
 

Stannade kvar efter skolan idag fram till kanske klockan 7.30.. Och jag brukar vanligtvis sova från 2-7 när jag kommer hem efter skolan så är ganska så trött.
 
Men stannade eftersom att efter skolan så var det Laguage Club, vi gjorde väll inte världens roligaste grej men städade campus och det var väll en god gärning!
 
Sen när det var klart så gikc jag till Journalism och hjälpte till där, vi hade jättemycket och göra och tjejej jag arbetar med, Jauqline, tycker jag gör ett jättebra så hon ska säga till Ms.Poster att göra mig till som "Assistant Editor. Synd bara att jag ska flytta men jag kan väll göra så gott jag kan så länge, och ajg får jättemycket beröm för att jag är så duktig och liksom gör allt jag ska och hjälper till och så, så det mår man alltid bra av !
 
Men jag hade inte så jättemycket att göra efter ca 1 timma, men hon som skulle skjutsa hem mig hade mest av hela gruppen att göra! Så ja, vi satt kvar till klockan 7.30, 19.30. Men det var kul, är ändå ganska mycket bättre än hemma, jag menar vi pratade hela tiden och det var kul att komma närmre dem.
 
Fick även ett uppdrag under journalism att gå och fota fotbollspöjkarna, gjorde man såklart. Härligt att se lite fotboll, första gången på länge!
 
Sen hem, Diana var här, en av de bra vännerna i skolan, som även är Savannahs vän. Och för första gången känns det kul hemma. Hon är så härligt, bara pratar med mig som ingenting.
Vi tre kollade på vampire diaries och nu flummar vi runt med bilder från tumblr..
 
Bild 1: Diana i Chemistry.
Bild2: Haha, vi förvandlade Alejandro till en mentalsjuk eskimå.
Bild 3: En Praying Mantis (delbert) i U.S History.
Bild 4: Städning på Language Camp
Bild 5: En jääättelyckad gruppbild, haha
Bild 6: Sierra Vista (vita) möter Palo Verde
Bild 7: Gör Mock-ups på journalistiken
 
Har även fått liiite info från Boston. Tar det i ett annat inlägg.
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0