You better watch out

2012-11-22,04:28:22
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
(bilderna är inte i ordning, vet ej varför)
 
Idag åkte vi ut en bit med jeepen i lite terräng med Rich kompisar och sköt! :D
Var så kul, jag började med en liten pistol, 22:a eller något hette det. Sköt lite med den och det gick riktigt bra!
Sen fick jag prova på ett stort vapen "rifle", det var superkul, den kickade tillbaks mycket så någon stå bakom så jag inte skulle ramla omkull :p
Men orkade bara skjuta tre skott med den för det var så tungt! Haha förstår itne hur folk orkar hålla sådana uppe hela tidennär de skjuter och sådant..
 
Sen var det taco wednesday på Javelinas så vi åkte dit och åt supergoda $1 tacos! Fick även träffa Cindys mamma som bor här i Lake Havasu.
 
När vi kom hem var klockan kanske runt sex och jag var redo för att gå och lägga mig men vi hade hyrt film, Expandebles 2 (den med "dolphan" eller vad han nu kallas, dolph lundgren)så kollade på den och äääääntligen får jag gå och lägga mig!
 
Så ska sova nu, ska bli så skönt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0