Första dagen i Lake Havasu

2012-11-21,05:07:53
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Har vart en grym dag.
 
Vaknade runt 8.30 av att Rich åkte ivägnågonstans för någt arbete. Så tog det lugnt och bara åt frukost kollade in stället osv. Runt 1 kom han tillbaka och plocka upp mig, vi åkte då runt med jeepen lite. Han visade mig Lake Havasu city, körde ner mig till sjön, vi åkte över London Bridge och ut på en ö som finns i sjön. Han visade mig deras hobby cat och berättade lite om allt.
 
Vid två så var vi vid Cindys jobb och planen var att hon skulle ta mig till skolan så vi i kunde registrera mig och jag kan gå första dagen på måndag, men counclern hade behövt åka hem pga familjen eller liknande. Så vi får vänta tills på tisdag till att registrera mig och jag börjar skolan på onsdag!
 
Så vi åkte och åt på ett sandwich ställe, åkte till walmart och köpte galjar och en byrå till mig. Så nu är ALLA mina kläder uppe, allt är urpackat, och bara det känns så himla skönt. I två veckor har jag levt i en resväska..
Sen åkte Rich någonstams och jag och Cindy plockade upp Kennah, och det var första gången för mig att träffa henne för hon sov när jag kom hit igår. Hon är urgullig. Hon kan inte säga Alexandra så jag är Ally för henne, och jag är hennes "hend" (friend). Så söt!
 
När vi kom hem så cyklade jag och Cindy runt och hon visade mig lite i området de bor i och när man var högst upp så såg man hela Lake Havasu och emd solen över var det så fint!
 
Så nu är klockan nio (åtta i vegas) och jag är trött som bara den. Ska gå och lägga mig nu.
 
Imorgon ska Rich ta mig till sjön, och medans han ska paddla lite (han paddlar på en surfbräda, han tävlar även i det) så ska jag ut och gå lite. Sen kanske han skulle ta mig till gymmet också, så har lite saker att göra imorgon också!
 
Men död nu, godnatt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0