Black Friday i Lake Havasu City

2012-11-24,06:05:29
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Är ju inteen sådan rush här i Lake Havasu på Black Friday, finns inte så mycket utbud. Men vi åkte ner till "mallet" som finns här och gick in på JCpenney, Dillards och Aeropostale. Jag hittade två par jeans (ett  par svarta, mina älskade Dr.Denim från Salt har gått sönder .. Livet går under) en mysig tröja och på JCpenney så gick jag runt och hittade en ganska så fin "klänning" som skulle vara super till tights, visade sig att det var ett linne från "Big" avdelningen men köpte det ändå, älskade färgen. Ganska så grön, skulle nog passa jul, kanske blir min julaftons outfit!
 
Sen åkte jag och Cindy till Chipotle och åt, det var så länge sen och det var så gott! Om ni kommer till amerika så prova absolut på det! Och Cindy sa att de öppnade här för ungefär en vecka sen... Lucky me!
 
Sen på kvällen var vi onyttiga, hon övertalade mig att vi skulle prova på världens bästa froyo (frozen yoghurt), och hon var rätt. Fanns en smak, coockie batter (kak smet... Alltså namnet söger ju allt) och det avr 1000 ggr bättre än coockie dough. Så himla gott!
 
Så vi gottade oss med det i soffan framför en film. Imorgon blir det väll till att träna bort den glassen!
Godnatt
 
Glömde bort att säga att idag var det riktigt varmt, runt 82 farenheit och det är runt 27 grader i celcius så det var underbart!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0