Sierra Vista High School

2012-06-30,17:12:16
Kategori: USA - Före -(0) Kommentarer
Skolan är ju ganska stor, och de verkar rätt så inriktade på sport. Deras maskot är ett bergslejon (mountain lion) det är väll ganska bra ? Haha annars hade man kommit till en av de skolorna som har typ en get, lejon är väll bättre???
 
Och har inte fått svar från min v-familj än! La till ungarna på facebook alldeles nyss, hoppas de accepterqar mig då och vet vem jag är !
 
Men fick svar från Don, min IEC, han verkar jättetrevlig och så. Hoppas han fixar roliga träfafr för oss utbytesstudenter och så också! :D
 
Vet också vilket camp jag ska till, Bryant! Någon mer som ska dit?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0