Volleyboll and American Fotball

2012-07-28,05:48:45
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
Idag har vart en riktigt härlig dag! Temperaturen har vart lite lägre pga molnen men det är fortfarande sjukt fuktigt!
 
Min jetlag börjar äntligen släppa och jag slipper se ut som en jävla panda hela tiden.
 
Men vanliga classes idag, kollade volleyboll turneringen ( Det är en volleybollturnering mellan alla olika "High Schools" (jag är ju Grant High school). Först inom varje "High School" med alla olika vädewrstreck. Sen får vinnarna 6 st spelare och alla de tre förlorarna 2 st spelare var till All star laget som spelar en turnering på Torsdag.
Nu råkar det vara så att vi i Grant har vår "Uttagning" på torsdag också så vi spelar inte något tills dess men ska bli kul!
 
På kvällen kollade vi även lite när några killar spelade lite Fotball, var kul! Jag och Tove försökte även kasta "bollen" men gick inte så bra för mej, fast Tove var grym!
 
Och är så skönt! Har hittat min gåkompis! Jennifer och jag var ute och gick en timme igårkväll och "idagkväll".Så skönt att få röra på sig. Hon är även gymnast så hon har värsta stretchingassen med mig efteråt, haha. Hon lär mig även hjula, viket jag inte kan, hehe.
 
Här spelar Line och Fredrik, Linas lag vann!! yey
 
 
Och imorgon är det BOSTON! Fan vad kul det ska bli. Ska köpa på mig ett par ballerina, och ett par springskor. Även en större handduk för newport. De vi får av campet är såsåsås små, galet.
 
Men ska ha med mig kameran och allt imorgon så blir väll ett riktigt bildinlägg då ! Godnatt!

Kommentarer
Anonym

Jag fattar ingenting. Är du på campet eller på din skola eller va? Ni har ju classes och lärare och allt. Förstår ingeeeet :))))))

2012-07-28 10:12:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0