The fritzl basement

2012-07-27,15:44:04
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
Angående att jag skrev "live from the fritzl basement" är för att vi lever i en fritzl källare. RUmmen är små, kliniska och klaustrofobriska. Vi har en ljuskälla som sitter ovanför dörren, det är typ världens oskönaste plastmadrasser. Och det är SÅ kallt på natten. Denna natt sov jag med mjukisbyxor och tjocktröja + filten vi har fått och jag frös fortfarande.. Men ska be om lite extra filtar ikväll.
Jag idag och den enda ljuskällan
Våra sängar som är typ 1,5 m höga ( haha min rumskamrat är skitgullig och mitt i natten så ramlade hon ur sängen! haha )
 
Och ni ser ju väggarna ? Typ badrum :s
 
Jaja, nu börjar skolan om en kvart, see ya

Kommentarer
Anonym

Heja tjejen, det ser som du har toppen. Håller koll på dig på bloggen, jättekul. Ha det så bra/ kramar

2012-07-27 20:03:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0