Panik, panik och återigen mera panik

2012-07-20,00:14:44
Kategori: USA - Före -(4) Kommentarer
Awmajgad. Paniken som uppstår när man på IG ser att Emma, som åker samtidigt som jag och till Las Vegas, nästan packat klart. Guess what? Jag har inte äns börjat packa! Bara typ börjat ladda kameran och så ..
Hehe, jävlar. Och när ska jag ha tid med att packa, eller ens skriva en packlista? (Btw, om någon har en packlista kan väll den skicka den till mig i kommentar eller FB and so on?).

Mitt schema de kommande dagarna:
 
Imorgon (fredag):
-Ta min sista gerdasil spruta, sedan handla lite. Senare hemmåt för att städa lite på mitt rum, baka osv för sen har jag en avskedsmiddag för mina närmaste vänner!
 
Lördag:
-Vakna, våffelfrukost! Sedan vara med familjen, båttur till strömma med middag där. Efter vet jag ej riktigt än men blir väll en sista kväll med vännerna!
 
Söndag:
Återigen fiiiiixa. Stor lunch med alla "vuxenvänner", släkt osv. Mys! Och ännu en sista sista kväll med någon/några vänner, ska se vad som ska hittas på!
 
Måndag:
Packa, packa, packa,packa,packa,packa,packa. Senare kommer Alicia och Vilda och sover hos mig. Myskväll med dem och familjen. Lasagne har jag beställt av mamma denna kväll, haha min favorit.
 
Tisdag:
ÅÅÅÅÅÅÅKER! klockan 06.30 åker vi hemifrån, med Vilda och Alicia med mig till flygplatsen... Har ingen aning om hur jag ska klara av att säga hejdå.. Kommer att avlida. Vill inte tänka på det nu, utan tar allt då ;)
Sen så sitter jag på ett plan mot flygplatsen Newark resten av dagen, förhoppningsvis med en bunt andra trevliga EF studenter! :D
 
 
ajuste, kollar just ny CSI Las Vegas, scaaaaary
 

Kommentarer
Emma Liljegren

Men smart att kolla på CSI Las Vegas, jag skulle inte klara av att se på det och sen åka dit :o fast jag är en mes med sånt :3 h3h3h3h3

2012-07-20 08:08:36
Emma Liljegren

Men smart att kolla på CSI Las Vegas, jag skulle inte klara av att se på det och sen åka dit :o fast jag är en mes med sånt :3 h3h3h3h3

Svar: haha, iknow. But that's who I am. Första gången jag skulle åkaberg och dalbana så kollade jag på CSI kvällen innan. Där handlade det om en bergochdalbana som hade spårat ur :p
Mes också men var tvungen att kolla vad som hände ;)
Alex Blad

2012-07-20 08:08:36
Lea

Haha, nä kanske inte en dunjacka men halsduk och en lättare jacka.
Ja, du kommer ha det så bra, du anar inte hur mycket jag önskar jag var i dina skor nu!! XD

Bryant var ett av de bästa på hela året! sen så gör Don världens bästa resor! Han tog oss till Grand canyon, LA och andra "småresor" t.ex!!! :D

P.S: Ja packade allt dagen innan ;)

2012-07-20 08:53:09
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Amalia

Jag är inte bättre, har panik jag med! Inte alls packat färdigt ännu, och ingen packningslista har jag heller gjort i ordning. ;) Det är nära nu! :D

2012-07-20 19:12:31
URL: http://amaliasusa.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0