I'm feeling good

2012-07-26,05:13:15
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
bild 1: lunchen,tove,line,jennifer,ida och louise. bild 2: mysigt ute i solen, jennifer,louise,ida,lina,tove och Junko.
bild 3: mysigt värre. bild 4: Knut, som ska börja på mediagymnasiet (VILDA)
bild 5: middagen spenderades i ett tält!
 
Hela denna dag i bilder!
 
Har även fått min söta lilla japanska rumskamrat Junko. Engelskan är inte på topp men hon är supertrevlig!
Fått lite bättre kontakt med Göteborgarna också och en kille där, David, som också ska till Nevada och bor en timma utanför Las Vegas! Superkul, haha. Så vi hamnar även i samma lag samt klass i de aktiviteter vi kommer göra under campet. Tror vårt lag heter Grant Alligators West, GW.
 
Men har träffat så många nya människor, även fast man inte kommit i så bra kontakt med alla ännu så tror jag att imorgon kommer allt släppa eftersom allt drar igång då!
 
Och lunchen samt frukosten.. GUD, de har allt, allt allt. Jag satsade mest på sallad. Man vill väll försöka äta nyttigt så kastade ihop lite pastasallad av allt jag hitta. Men de har en jättefin salladsbar, pudding bar (typ chocolate pudding, och sådant), pizza bar, ambuger bar, sandwich bar. Massvis. Sen finns även Subway och Dunkin Donuts på campet!
 
Blir väll till att sova nu, har betsämt träff med alla svenkar utanför frukosten klockan 09.00 imorgon.
sössa gott
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0