7 dagar, sen är mitt liv totalförändrat

2012-07-17,13:07:20
Kategori: USA - Före -(1) Kommentarer
Har inte världens bästa kontakt med min v-familj men allt flyter på och dottern Savannah som är i min ålder chattar jag ganska mycket med på fb.
 
Men tänkte iaf berätta det jag vet om dem!
 
Det är min v-pappa Craig och v-mamma Virginia. Båda kommer från Fillippinerna och flyttade till USA, Hawaii för ca 20 år sedan. Både Savannah och Fletcher föddes på Hawaii och hela familjen flytatde därifrån till Las Vegas år 2005 (Kan ni tänka er förändringen? Från hav överallt och palmer osv till inget annat än öken och betong..).
 
Alla verkar jättetrevliga och Savannah och jag kommer gå på samma skola medans fletcher som är 00:a går på en annan.
De gillar att resa, äta ute, spela tännis och lite sådant. Är jättekul för Savannah och jag verkar ganska lika och vi har taggad varandra till att börja på någon sport tillsammans och börja springa ! :D
 
Det är nog faktiskt det jag vet än så länge..
 
Eller lite mera, klockan 07.00 börjar skolan, skolbussen komemr 06.30. Vet itne exakt när skolan slutar men runt 13/14.00 någon gång skulle jag tro.
 
Savannah verkar även ha jätte härliga vänner, crazy and all that! haha
 
Så jag tror det här verkligen kan bli ett riktigt super super år för mig..
 
Om exakt 7 dagar så har mitt plan redan lyft från Sverige och jag är påväg mot nya äventyr..

Kommentarer
strongwithyou.blogg.se

Härlig familj du verkar få :)

Svar: Ja, jag hoppas det ivarjefall!! :D
Alex Blad

2012-07-17 13:34:57
URL: http://strongwithyou.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0