$2 one of a kind $2

2012-07-27,21:54:37
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer

Vi har nu precis haft alla klasser färdiga! And guess what? I någon klass (kommer ej ihåg vilken :s) så pratade vi om pengar och sådant. Läraren säger då att $2 sedlar är väldigt, väldigt ovanliga och inte många får se en sådant. Senast han såg en $2 sedel var för 3 år sen. And guess what? JAG HAR EN!
Haha, tyckte det var lite kul. Han sa allt det och jag räckte upp min ahnd och sa att jag hade en, han blev lite surprised. Haha.

Fick den i ett av kuverten med pengar av mammsen, så tack mami, har en liten unik sedel nuu!
 
edit: som troligen är värd mer än $2 !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0