Winterbreak!

2012-12-20,22:10:54
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer
 
Jag är fullomligt slut nu.
Hade skola i två timmar, finals denna vecka så vi tar bara prov i alla klasser. Men vi har tre klasser tisdag,onsdag och två idag, torsdag, men jag har ingen 7th period så jag hade bara en klass idag. Så från 8.10-10.05 gick jag!
 
Efetr det hämtade Rich mig och vi gick och hikade. Alltså när vi gick upp för berget så var jag beredd på att lägga mig ner och bara ge upp. Jag var så sjukt trött.
Kände mig som på Biggest Loser eler något när de är så trötta så kroppen inte håller upp en. En sån känsla har jag aldrig riktigt vart med om, men var så sjukt jobbigt.
Och Rich går ganska snabbt så på 25 min (frågad ehonom tillochmed, haha) så var vi uppe 2000 feet. Och det var nästan bara rakt upp.Tänk så brant att man kan fortfarande gå utan att behöva klättra. precis..
 
SÅ INGEN MER SKOLA! Förs 7 januari, men whatever. Kommer ha bästa schemat då också.
 
Men ska städa rummet nu, Cindys Pappa och låtsas mamma, Tracey, kommer ta över det i några dagar då de är hör för att fira jul. Puss.
 
ska även försökamed bättre bloggning nu när det är lov och nada läxor!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0