Vegas at Night

2012-08-20,10:23:23
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(2) Kommentarer
 
 
Yeees. De kom och hämtade upp mig runt 5 någontign och då åkte vi och åt direkt.
Haha, just när jag skulle ta min första tugga så typ "skrek" david -NEJ. haha då ska vi tydligen be innan. Så när hans vföräldrar komemr sen så ber vi.
Det var mysigt och annorlunda. Alan, värdpappan, välsignade våran färd, Jans fotbollsmatch att maten skulle vara god och så vidare. Skulle jag vilja få uppleva någon emra gång. Kanske bli något på thanksgiving ?
 

Men sen åkte vi iaf och kollade på Jans träningsmatch som var mot massa andra lag. Ingen ting makade sense och vi satt bara och prata, på engelska såklart. haha ibland smög vi in lite svenska men om det blev för mycket sa vmamman till.
 
Vi kanske var där någon/några timmar typ. Efter behövde Jan äta, jag och david tog någon slags glass. Min var MEGA god! Typ Oreo Parfait ( aka oreo glass) super.. Yes och där vi åt hette Wendys och de har snott Pippi Långstrump D:
 
Sen vidare till The Strip, haha en lördagskväll på The strip med bil. No good idea.. Haha bara att åka typ 50 meter tog en halvtimma! Men slutligen kom vi fram till Bellagio iaf och kunde se den unerbara Vattenshowen. Blir lika amazed varje gång! Och har aldrig sätt den när det är mörkt ute och det var om möjligt ännu underbarare!
 
Vegas är en riktigt grym stad i sig själv på dagen. men den lever verkligen upp til sitt fullu på natten kan man säga. Gud vad fint det är emd alla ljus och allt!
 
Efter det så droppade de av mig hemma och de körde vidare till Parumhp! Var roligt att träffa David och äntligen fp prata lite svenska.. hehe
 
Nu blir det läggdags, godnatt!
 

Kommentarer
Anonym

Vem är söta killen i blå tröja?:)

Svar: Om du läser inlägget ser du att det står David, och även hans blogg är länkad ;)
Alex Blad

2012-08-20 11:11:27
Lova

tack för du inte svarade på min fråga då.. några inlägg längre ner :/

Svar: Jag ska svara men var ganska mycket och jag har fullt upp här hela dagarna!Kan inte tänka äns riktigt hehe. Men ska sätta den som prior då ;)
Alex Blad

2012-08-21 23:54:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0