Treasure Island

2012-08-22,03:36:50
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
Detta hände igår..
 

Eftersom min vpappa skulle hämta upp någon vän  från flygplatsen och lämna av henne på Treasure Island (ett hotel med pirat tema, typ.) så fick vi åka dit och sola och bada!
Förs skulle vi dit men så behövde man ha någon som var över 21 med in på poolområdet. Och ingen kunde just då så medans vi väntade så gcik jag och Savannah till Fashion Show mall och shopapde lite. Fick emd mig en söt topp från Top Shop för $15 , sen köpte jagh äntligen mina efterlängatde promenad/joggingskor (vet ej, hon i affären sa att det går att jogga i dem om man måsste. Men har hört några som har dem och de joggar typ bara i dem, använder dem inte för att gå..får hoppas att det går..). När vi kom tillbaka till hotellet så åt vi på en Hawaiiansk restaurang. Jag åt en slags kycklingwrap, supergott!
 
Efter maten blev det äntligen sola och bada! Eftersom jag vill få en bra solbränna så la jag mig i solen, i ungefär 10 min, sen så lev det för mycket och jag joinade de andra i skuggan.. Badade även lite med Beau och så.
 
Ajuste, denna morgonen skulle vi regisrera mig för skolan. Så vi åkte dit, ochd et var proppfullt! Vi satt där en halvtimma och då hade det gått dem 1 nummer och jag avr typ 8 nummer efter det. Så vi insåg att vi inte skulle hinna, så åkte vidare till Treasure Island.
 
Sen blev det hemmåt, jag testade mina nya skor och var ute och gick med Beau och Tyson. Men de går inte direkt fort.. Iaf. Hoppas det blir cross-country för mig imorgon ;)
 
 
 
 

Kommentarer
mami

Snygga skor !!

2012-08-22 17:02:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0