Min Nya Kärlek <3

2012-08-17,21:58:02
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
Dagen jag kom till Las Vegas så var vi på ett party hos min IEC Don. Hans dotter Nikki hade den mest perfekta kameran jag någonsin skådat !!!

Frågade ju såklart vart hon köpt den och så. Och när vi var på Mandalay Bay och gick runt där så visar det sig att den affären finns där , Urban Outfitters. Heaven! Bara väntat på att springa på en Urban Outfitters affär.
 
Hehe. Så jag köpte den såklart. Det är en Holga 135, retro, kult, fashion osv osv
Inget digitat eller någonting, väger inte ens ett kilo tror jag. Och man behöver filmrullar i!
 
Och det passar perfekt till min framtida scrabbook som jag ska ha som ett minne från mitt USA år!
 
Ska självklart ha med mig digitalkameran överallt också, men denna ska jag ta minnes bilder med lite då och då :D
 
Är den inte fin ? :D

Kommentarer
Vilda

Får den bra kvalité på bilderna då?! :D tror jag också vill ha en! :D

Svar: Vet jag inte riktigt än gulle. kameran är analog.. Vilket betyder att det är filmrullar i den som man sedan måste "develop" . Självkalrt komemr resultat på bloggen när jag gjort det !kram
Alex Blad

2012-08-19 04:10:27
URL: http://Vildaohlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0