Cross Country

2012-08-23,22:59:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer

Yesss cross country klockan 6am imorgon .. Jippie .

Igår blev ingen cross country för min vpappa kunde inte skjutsa mig (fast tror den var inställd också för igår ÖSTE det ner hela dagen !) och idag var den inställd. Så imorgon! Får väll hoppas att min vpappa kan hitta tiden att skjutsa mig :)

Sen är det träningar varje dag efter skolan 1.45 eller något sådant :)

Vet inte vad som händer idag. Ifall vpappa kommer hem och har tid så åker vi nog till något mall för att köpa lite kläder till skolan. Får se hur det blir med det ..

Vädret som var igår. Var faktiskt kallt..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0